ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
YALOVA İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • KURUMSAL YAPI
    • ÇALIŞMA İLKELERİMİZ
    • MİSYONUMUZ
    • VİZYONUMUZ
  • İDARİ YAPI
    • İL MÜDÜRÜ
    • İL MÜDÜR YARDIMCISI
    • İL MÜDÜR YARDIMCISI
    • ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİ
      • GIDA VE YEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • BİTKİSEL ÜRETİM VE BİTKİ SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • HAYVAN SAĞLIĞI VE YETİŞTİRİCİLİĞİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • TARIMSAL ALTYAPI VE ARAZİ DEĞERLENDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • KIRSAL KALKINMA VE ÖRGÜTLENME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • KOORDİNASYON VE TARIMSAL VERİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • BALIKÇILIK VE SU ÜRÜNLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • ÇAYIR, MERA VE YEM BİTKİLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ
      • ALTINOVA İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ
      • ARMUTLU İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ
      • ÇINARCIK İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ
      • ÇİFTLİKKÖY İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ
      • TERMAL İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ
    • PERSONEL LİSTESİ
  • 2022 KISA BRİFİNG
  • YAYINLARIMIZ
    • GENÇ ÇİFTÇİ DERGİMİZ
    • AFİŞLER
      • ARONYA1
      • ARONYA-2
      • BUZAĞI
      • KİVİDE ARI POLİNİ
      • ORGANİK BAL
      • SERA MODERNİZASYONU
      • SOSYAL MEDYA
      • KAZ PROJESİ
      • KURUTULMUŞ HURMA
      • KURUTULMUŞ KİVİ
      • KÜPE AFFI
      • ZİRAİ MÜCADELE-ELMA KARALEKE
      • GIDA DENETİM
      • HURMA
      • CEVİZ
      • ÇİLEK
      • KİVİ
      • REÇETESİZ ÜRÜN KULLANMAYIN
      • SU ÜRÜNLERİ BOY YASAKLARI
      • SU ÜRÜNLERİ ZAMAN YASAKLARI
    • LİFLETLER
      • BAL LİFLETİ
      • ANIZ
      • BAL POLİNASYONU1
      • BAL POLİNASYONU2
      • BALIK1
      • BALIK2
      • GENÇ ÇİFTÇİ
      • ARONYA
      • ARONYA LİFLET
      • KİVİ LİFLET
    • 2022 TARIMSAL DESTEKLEME BİRİM FİYATLARI
    • TÜRK GIDA KODEKSİ ETİKET YÖNETMELİĞİ
    • 2020 AFİŞLER
      • ARONYA 2020
      • BİBER 2020
      • CEVİZ 2020
      • ÇİLEK 2020
      • FASULYE
      • KİVİ 2020
      • NAŞİ ARMUDU
      • T.HURMASI
    • İHBARI MECBURİ HASTALIKLAR
    • HAYVAN HAREKETLERİ KONTROLÜ
    • YALOVA GÜBRELEME REHBERİ
    • YALOVA TARIM BÜLTENLERİ
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ TEMMUZ 2020
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ ARALIK 2020
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ OCAK 2020
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ NİSAN 2020
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ MAYIS-2021
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ EYLÜL 2021
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ OCAK 2022
      • TARIM BÜLTENİ-MAYIS 2022
      • YALOVA TARIM BÜLTENİ- 9. SAYI EYLÜL 2022
    • FAALİYET RAPORU
    • ARONYA COĞRAFİ İŞARET KİTAPÇIĞI UYGULAMA REHBERİ
    • 2022 YAYINLARIMIZ
      • ARONYA BROŞÜR
      • CEVİZ BROŞÜR
      • KIZILCIK BROŞÜR
      • SEMİZOTU BROŞÜR
      • TRABZON HURMASI BROŞÜR
      • KİVİ BROŞÜR
    • KİVİ COĞRAFİ İŞARET KİTAPCIĞI UYGULAMA REHBERİ
    • HALK ELİNDE ISLAH PROJESİ UYGULAMA REHBERİ
  • YALOVA TARIM TAKVİMİ
  • İDDİALAR VE GERÇEKLER
  • BAKANLIĞIMIZ TAŞRA TEŞKİLATI ÇALIŞMA YÖNERGESİ
  • YALOVA İLİ 2021 YILI FAALİYET RAPORU
  • YALOVA TARIM BÜLTENİ 10. SAYI OCAK 2023
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksYalova İl Tarım ve Orman Müdürlüğü


                                          Hacı Ali DİNÇER                                            

Çayır Mera ve Yem Bitkileri Şube Müdürü 

ADI -SOYADI

Hacı Ali Dincer

DOĞUM YERİ VE YILI

Tokat/Zile 05.06.1964

MEZUNİYET YILI VE YERİ

Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Bitki Koruma - 1986

TELEFON0

0 226 814 10 58-1221

EMAİL

haciali.dincer@tarimorman.gov.tr


Görevleri:

a) Çayır, mera, yaylak ve kışlaklar ile umuma ait otlak ve çayırların tespit, tahdit ve tahsisi ile ilgili programlar hazırlamak, hazırlatmak ve uygulanmalarını sağlamak, 
b) Devletin hüküm ve tasarrufu altında veya mülkiyetinde bulunan çayır ve meralarıngeliştirilmesi amacıyla imar, ıslah ve ihya tedbirlerini almak, mevzuata uygun kullanımını temin etmek için gerekli program ve projeleri hazırlamak, hazırlatmak ve uygulanmasını sağlamak,
c) Ekolojisi uygun olan bölgelerde ve marjinal alanlarda yapay mera kurulması için projeler hazırlamak, hazırlatmak, uygulamak ve uygulanmasını sağlamak, 
ç) Uygulanan ve uygulanacak olan projelerin personel, bütçe ve kredi ihtiyaçlarını tespit etmek, karşılanması için programlar hazırlamak, ilgili birimlerle koordinasyonu sağlamak,
d) 25/2/1998 tarihli ve 4342 sayılı Mera Kanunu ile verilen diğer görevleri yapmak,
e) 4562 sayılı Kanun hükümlerine göre kurulacak tarıma dayalı ihtisas organize sanayi bölgelerine ilişkin Tarım Reformu Genel Müdürlüğü koordinasyonunda sürdürülecek çalışmalara katkı sağlamak, 
f) İl genelinde, çayır ve mera ve yem bitkileri ile ilgili kurulan bilgi sistemlerine veri sağlamak,
g) Ülke hayvancılığının ihtiyacı olan kaliteli kaba yem ihtiyacının giderilmesi için gerekli çalışmaları yapmak, bununla ilgili yurtiçi ve yurtdışı projeler hazırlamak ve hazırlatmak, uygulamasını sağlamak, silaj yapımının yaygınlaştırılması için gerekli tedbirleri almak,
ğ) Kaba yem açığının kapatılabilmesi amacı ile verilen yem bitkileri desteklemelerine ilişkin teklifler geliştirmek takip etmek ve destekleme faaliyetlerini yürütmek,
h) Ekolojisi uygun olan bölgelerde ve marjinal alanlarda çok yıllık yem bitkileri üretiminin artırılması ve yapay çayır mera tesislerinin kurulması için projeler hazırlamak, hazırlatmak, uygulamak ve uygulanmasını sağlamak, bununla ilgili teşvik tedbirlerini almak ve uygulatmak,
ı) Sulu ve kuru tarım alanlarında yem bitkileri ve ot ve üretimini geliştirmek için gerekli projeleri hazırlamak, hazırlatmak ve uygulanmasını sağlamak,
i) Bakanlığın belirlediği esaslar doğrultusunda ildeki yem bitkileri ürünlerinde üretimi, verimliliği ve çeşitliliği artıcı çalışmalar yapmak,
j) Bakanlığın politika, stratejik plan ve programlarına dayalı il için üretimi uygun ve çiftçilere kazanç sağlayıcı, yem bitkileri üretim desenlerini belirlemek
k) Yem bitkileri üretiminde ürün kaybını en aza indirecek önleyici işlemlerde bulunmak,
l) İl genelinde yem bitkisi ekiliş alanları, kaba yem üretim miktarı, silaj üretim miktarı, yem bitkileri ekiliş maliyetleri gibi konularda istatistiki bilgileri derlemek, 
m) İl genelinde ekilişi ve satışı yapılan yem bitkilerinin satış fiyatlarının takibini yapmak, 
n) Diğer mevzuat ve il müdürü tarafından verilecek (İbare değişik: 15.12.2021 tarihli ve 3685784 sayılı Olur) diğer görevleri yapmak. 

Çayır, Mera ve Yem Bitkileri Şube Müdürlüğü

GÖREVLERİMİZ

a) Tarım arazilerinde satış, hibe veya takas yolu ile devir işlemlerinin 5403 sayılı Kanun hükümleri doğrultusunda yapılmasını sağlamak,

b) Tarım arazilerine ilişkin tevhid, ifraz ve vasıf değişikliği gibi talepleri değerlendirmek,

c) Mirasa konu tarım arazilerinin 5403 sayılı Kanun hükümleri doğrultusunda mirasçılara devrini sağlamak,

ç) Mirasa konu tarım arazilerinde mirasçıların anlaşmaları konusunda teknik destek sağlamak,

d) 5403 sayılı Kanunun 8/Ç maddesinde öngörülen süre içerisinde yeter gelirli tarımsal arazi mülkiyetinin devredilmemesi halinde, bu madde kapsamında Bakanlık ile koordineli olarak yetkili sulh hukuk mahkemesinde açılacak davalara ilişkin tüm bilgi ve belgeleri Bakanlığa intikal ettirmek,

e) Mirasa konu tarım arazilerinde; taşınırların devri, tarımsal arazi yönetiminin tedbiren verilmesi, sona erme, tasfiye ve yan sınai işletmenin devri gibi süreçleri izlemek ve gerekli iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak,

f) Yeter gelirli arazi büyüklüklerini hesaplamak, sürdürülebilir işletme ölçeğini belirleyerek arazi edindirme işlemlerini yürütmek,

g) Tarım arazilerinin değer tespitlerini yapmak,

ğ) Arazi dağıtım ve kiralama çalışmalarını yapmak, yaptırmak, arazi satış izni, ipotek ve temlik işlemlerini yürütmek,

h) Yabancıların tarım arazisi edinimi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

ı) Kiracılık, ortakçılık ve yarıcılık işlerinin yürütülmesini sağlamak,

i) Tarımsal arazi arz ve talep listelerini oluşturmak,

j) Tarımsal arazilerde alıcı, satıcı ve kiracıların anlaşmaları konusunda doğrudan aracılık yapmak,

k) Tarımsal arazilerde kredi işlemlerine teknik destek sağlamak,

l) Mülkiyetten kaynaklanan ihtilaflarda ve uygulama alanlarında, alım, satım, kamulaştırma ve takas işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,

m) Hazine arazisinin kamu kuruluşlarına tahsis işlemlerini yapmak, Bakanlığa tahsisli tarım arazileri ile tarım işletmelerinin kiraya verilmesi ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığının kontrol edilmesi ile ilgili sekretarya görevini yürütmek,

n) 3083 sayılı Kanun ile uygulayıcı kuruluşun tasarrufuna geçen ve bu kapsamda kullanılmayan arazilerin değerlendirilmesini sağlamak,

o) Görev alanı ile ilgili bilgileri çiftçilere ulaştırmak, bilgilendirmek, eğitim programları ve projeleri uygulamak,

ö) Diğer mevzuat ve il müdürü tarafından verilecek benzeri görevler yapmak

 

 

BAŞVURU BELGELERİ

​

CİNS DEĞİŞİKLİĞİ BAŞVURULARI

Kadastro Müdürlüğünden evrakları tam olarak gelen başvurular değerlendirilerek başvuru hakkında sahada gerekli incelemeler yapılır. İnceleme sonucu rapor halinde Kadastro Müdürlüğüne gönderilir.

HİSSELİ ARAZİ SATIŞ BAŞVURULARI

Arazinin bulunduğu İlçenin Tapu Müdürlüğünce gönderilen yazı ile Kurum görüşümüz talep edilmektedir. Yazı ekinde;

- Aynı ilçe sınırları içerisinde bulunan tüm taşınmazların tapu taşınmaz dökümü,

- Nüfus cüzdan fotokopileri ,

- Mirasa konu taşınmazlar için ise veraset ilamı,

bulunması gerekmektedir.

Gelen yazı ekinde eksik evrak bulunması durumunda ilgili kurumlar ile yazışma yapılması nedeniyle işlem süresinin uzayacağı bilinmelidir.

İl Müdürlüğümüzce yazılan resmi yazılar PTT yolu ile ücretsiz olarak ilgili kurum ve kişilere gönderilmektedir. Yazılarınızın diğer posta vasıtaları ile ( Fax, APS, Kargo, vb. )  gönderilmesini istemeniz durumunda, talebiniz ile ilgili İl Gıda Tarım Ve Hayvancılık Müdürlüğü Arazi Değerlendirme Şube Müdürlüğüne bilgi verilmesi gerekmektedir.

 

YABANCILARIN TAR. ARAZİ EDİNİM VE TAR. PROJE ONAY

Yabancı uyruklu gerçek kişilerin satın aldıkları yapışız taşınmazda araziyi kullanmaları, tarımsal proje geliştirmesi ve İl Müdürlüğüne teslimine ilişkin esaslar

Yabancı uyruklu gerçek kişilerin araziyi edindikleri durumlarda, araziyi kullanma ile tarımsal amaçlı projenin hazırlanması ve teslimine ilişkin esaslar, aşağıda verilmiştir.

1)Yabancı alıcının geliştirdiği projeyi onay için İl Müdürlüğüne vereceği talep dilekçesi ekinde;

a)  Uyruğunu, yazışma ve tebligat adresi olarak kendi ülkesindeki ikamet adresi ve varsa Türkiye'de bir adresi,

b)  İletişim için e-mail adresi ve telefon numarası,

c)  Edinilen taşınmazın tapu kayıt sureti, plan örneği,

ç)  Yabancı uyruklu gerçek kişi adına vekâleten alım izni talebinde bulunuluyor ise, noter onaylı vekâlet belgesi, yer alacaktır.

d) Yazışma ve projeleme dili Türkçedir.

e)  Yabancı alıcı adres ve iletişim bilgilerindeki her türlü değişikliği ivedilikle İl Müdürlüğüne yazılı olarak bildirmek zorundadır. Türkiye de bir adres verdiği takdirde öncelikli iletişim adresi olarak kabul edilir.

f)  Yabancı alıcı ile ilgili yapılacak izin talebi ve tarımsal proje geliştirmeye yönelik her türlü yazışma ve tebligatlarda, 7201 sayılı tebligat kanununun yabancılarla ilgili 25 ila 33. Madde hükümleri uygulanır.

g)  Geliştirilecek tarımsal projelerin; proje hazırlama, projenin kontrolü, onayı, denetimi vb. hususlarda, tarımsal faaliyetin konusuna göre yürürlükte olan mevzuata da öncelikle uyulur.

2)Yabancı uyruklu gerçek kişi, Tapu Kanununun 35. Maddesi uyarınca satın aldığı yapışız taşınmazda, bu talimat ekindeki tarımsal proje geliştirme dispozisyonunu esas alarak hazırladığı veya konu uzmanı yetkili kişilere hazırlattığı tarımsal projeyi; edindiği arazinin tapuya tescili tarihinden itibaren en geç iki yıl içinde, projenin başlama ve bitirilme süresini de belirterek, Î1 Müdürlüğüne verecekleri başvuru dilekçesi ekinde, kabulü ve onayı için 3 nüsha şeklinde yazılı olarak sunmak zorundadır. Su ürünleri yetiştiriciliği vb. projelerde ilgili mevzuatı uyarınca nüsha sayısı artırılabilir.

3)Yabancı uyruklu gerçek kişi adına proje sunum talebinde bulunuluyor ise, noter onaylı vekâlet belgesi eklenir.

4)Yabancı alıcı geliştirdiği tarımsal projede, tarım arazisini ne şekilde kullanacağını,

tarımsal amaçlı yapılar dâhil olmak üzere, bu arazinin hangi kısımlarında ne gibi bir çalışma ve proje yürüteceğini belirtir.

5)Mutlak tarım arazileri, özel ürün arazileri, dikili tarım arazileri ile sulu tarım arazileri tarımsal üretim amacı dışında kullanılamaz. Ancak tarımsal amaçlı yapılar için, projesine uyulması şartıyla, ihtiyaç duyulan miktarda tarım arazisinin valilik izni ile kullanılabilir.

6)Yabancı alıcı edindiği tarım arazisi niteliğindeki yapışız taşınmazda, arazi kullanımı ve tarımsal amaçlı proje hazırlanması esnasında aşağıdaki hususları da göz önünde bulundurur.

a) Yabancı uyruklu gerçek kişinin, satın aldığı yapışız taşınmazda geliştireceği tarımsal projeyi, onaya sunma ve projenin uygulanmaya başlanılması sürecine kadar geçecek zaman içerisinde, her aşamada araziyi tarımsal işlem ve üretimde tutarak üretime katkıda bulunması esastır. Gerekli hallerde, İl Müdürlüğünce yabancı alıcıya bu durumun sağlanması için yazılı bildirimde bulunulabilir. Yabancı alıcı bu bildirime uygun hareket etmek durumundadır.

b) Doğal ortama, insan sağlığına ve çevreye zarar verecek bitki ve hayvan türleri vd. ürünlerin yetiştiriciliği ve üretimi proje amacı olarak verilemez.

c) Projede sürdürülebilir arazi kullanımının sağlanması için toprak ve su kaynaklarının korunması, toprak ve su kirliliğinin önlenmesi, erozyona karşı gereken tedbirlerin alınması ve onaylı projede verilen tüm uygulamaların yapılması proje sahibinin sorumluluğundadır.

ç) Yabancı alıcı sahip olduğu arazide mümkün olduğu ölçüde; damla, yağmurlama sulama ve iyi tarım uygulamalarını yapar.

d) Yabancı alıcı yapacağı tarımsal faaliyetlerin çevreye olumsuz etkide bulunmaması için gerekli tedbirleri alır. Ekim, dikim, hasat, vb. uygulamalarda teknolojik tarım alet ve makinelerin kullanımına dikkat eder.

e) Uygun toprak işleme teknikleri, gübreleme, bitkisel üretimde hastalık, zararlı ve yabancı otlara karşı çevreye duyarlı mücadele yöntemlerini tercih eder.

f) Proje uygulaması ve üretim sürecinde yabancının kendisi ve aile fertlerinin iş gücü, hariç, ihtiyaç duyulan iş gücü Türkiye'den karşılanmalıdır.

7) Aynı proje içerisinde yer verilmek kaydıyla, alternatifli şekilde uygun olan diğer tarımsal ürünlerin veya ürün guruplarının üretimine yönelik çalışmayı içeren proje sunulabilir.

8) Tarımsal proje geliştirme dispozisyonunda ana unsurlar dışındaki ihtiyaç duyulan ilaveler İl Müdürlüğünce yapılabilir.

Yabancı uyruklu gerçek kişilerin geliştirdikleri tarımsal projenin İl Müdürlüğünce incelenmesi ve onay süreci

Yabancı gerçek kişinin satın aldığı yapışız taşınmazla ilgili, İl Müdürlüğüne intikal ettirdiği tarımsal amaçlı proje, aşağıdaki esaslar dâhilinde değerlendirilerek onaylanır.

1) İl Müdürlüğüne onay için intikal eden projenin, bu talimat ile teknik esas ve usuller dâhilinde, Proje Değerlendirme ve İzleme Komisyonunca inceleme ve kontrolleri yapılır.

a) Komisyonu oluşturan teknik personelin branşı dışında bir projenin intikali halinde, İl Müdürlüğü kanalıyla o branşla ilgili personelin projeye ilişkin imzalı değerlendirme raporu alınarak, komisyonca karar verilir.

b) Su ürünleri yetiştiricilik tesisi kurmak isteyen ve ön izin alan yabancı uyruklu gerçek kişilerin tesise ilişkin projeleri, Balıkçılık ve Su Ürünleri Genel Müdürlüğü ve/veya İl Müdürlüğü tarafından onaylanır.

c) Projeler uygun görüldüğü takdirde İl Müdürünce onaylanır

ç) Projenin ilk inceleme ve kontrolleri esnasında, proje dosyasında belirtilen proje başlama ve bitirilme süresi uygun görülmediği takdirde, komisyonca projenin başlama ve biti süresi, gerekçeleri ile yeniden belirlenebilir. Alıcı buna uymak durumundadır.

2) İl Müdürlüğüne intikal eden projede, inceleme ve kontroller esnasında belirlenen eksikliklerin tamamlanması ve giderilmesi konusunda bir yazı hazırlanarak, yabancı uyruklu kişinin vermiş olduğu adrese yazılı olarak tebligat yapılır. Bu eksiklikler yabancı alıç tarafından 30 gün içinde tamamlanarak proje yenilenir. Eksikliklerin tamamlanmadığı durumlarda 30 gün daha ilave süre verilebilir.

3) Projenin uygun görülmesi veya tespit edilen yanlışlık ve eksikliklerin giderilip tamamlanması halinde, İl Müdürlüğünce projenin başlama ve bitirilme süresi belirtilip projeyi onaylandığında bir takımı taşınmazın bulunduğu Tapu Müdürlüğüne tapu kütüğünün beyanlar hanesine kaydedilmek üzere vakit geçirilmeden gönderilir. Projenin onaylı bir takım da yabancı uyruklu kişiye verilir. Diğer kalan onaylı takım da İl Müdürlüğü arşivine alınır.

4) İl Müdürlüğünce projenin ilgili Tapu Müdürlüğüne gönderilme yazısında "tarımsa üretim projesidir" şeklinde proje konusunun, tapu kütüğünün beyanlar hanesine kaydının yapılması istenir.

5) İl Müdürlüğüne intikal eden proje hakkında, projeyi sunan tarafa yazılı bir gerekçe bildirmeksizin, dilekçenin kayıt tarihinden itibaren 30 gün içerisinde kontrol, inceleme ve işlem yapılmaması durumunda, proje müteakiben bir hafta içerisinde incelenir. Görüler eksiklikler giderilmesi için 30 gün süre verilir, gerektiğinde süre 30 gün daha uzatılabilir.

6) Arazinin yabancı alıcı adına tapuya tescil tarihinden itibaren 2 yıllık süre geçirildikten sonra, Bakanlık ilgili birimine intikal ettirilen projeler, Tapu Kanununun 35. Maddesinde belirtildiği üzere incelemeye alınamaz ve onaylanamaz. Böyle bir durum ortaya çıktığı takdirde, İl Müdürlüğünce alıcıya ve taşınmazın bulunduğu Tapu Müdürlüğüne üç gün içerisinde yazılı olarak bildirilir.

 

 

E-HİZMETLER

Gübre Takip Sistemi

Gübre Takip Sistemi

Tarım Tv

Tarım Tv

III. Tarım Orman Şurası

III. Tarım Orman Şurası

Alo 180

Alo 180

Geleceğe Nefes

Geleceğe Nefes

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

TARYAT

TARYAT

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Kulak Küpe Sorgulama

Kulak Küpe Sorgulama

Hayvan Bilgi Sistemi

Hayvan Bilgi Sistemi

Tarım Orman Bülteni

Tarım Orman Bülteni

Türk Tarım Orman Dergisi

Türk Tarım Orman Dergisi

Dijital Tarım Pazarı

Dijital Tarım Pazarı

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Türkiye Arıcılık Haritası

Türkiye Arıcılık Haritası

İLETİŞİM

    Yalova İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : Cengiz Koçal Cd. No: 55 PK. 60 YALOVA

  • Telefon : 0 226 814 10 58 (pbx)- 0 226 814 10 93

  • Faks : 0 226 814 11 58

  • E-Posta : yalova@tarimorman.gov.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​